sábado, 29 de mayo de 2010

encuentro 30/05/2010: fem scrap!!!!!!

ohhh! estoy estresadísima preparando las cositas para el encuentro scrapero de mañana en Bcn!!!!! "Fem scrap" está organizado por Esther, de scrapagrapats, nos encontraremos un montón de viciadas al scrap, haremos talleres dónde nos enseñarán cositas nuevas (yo haré el de Mireia Sala, un mini álbum titulado "yo"), y mini-talleres de camafeos, patchwork y cajitas, i un dictado loco con Maica!!!!!!

nos quedaremos a comer (ole mi suegro y sus tortillas de papatas!!!!), a tomar el café, a cotorrear de todo y más, se sortearán unos kits cedidos por diferentes tiendas...

vaya, q nos lo vamos a pasar genial!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comentarios:

  1. Oleeeeeeeeeeeeeeeee! jo també estic apuntada al taller de la Mireia!!! bueno, primer vaig demanar el d'encuadernació, pero crec que es va esgotar en un tres i no res... pero la segona opció era el de la mire i segur, segur que ens ho passarem molt be!!!!!!!!!!! Tot i que no puc quedarme a dinar... al final no hi ha hagut acord de canvi de dinar (tot i que em quedo fins després del dictat de la Maica). Fins demà al mati!
    petonets xoxo

    ResponderEliminar
  2. Eiiiiiiiiiiiiiiiii! si que en tinc de sobres (crec que en tinc 2 de sobres), són diferents al de la Mireia, però espero que serviràn, no?!!
    fins araaaaaaaaaaaaa!
    petonets xoxo

    ResponderEliminar
  3. MADUIXETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ja explicaràs que tal ha anat el dinar i els sorteijos!!!!!! gràcies per aguantar-me maduixeta meva!!!!! jijiji
    petonets xoxo

    ResponderEliminar
  4. vaya caxondeo amb les "maduixetes"!!!! jiji
    doncs, idem de idem, ha sigut un plaer coneixe't i espero que compartim més moments com el d'ahir ben aviat!!!!

    ResponderEliminar